Телефон МОЗ «гарячої лінії» 0-800-801-333 |Телефони лікувальних закладів |Телефони реєстратур та виклику лікаря
 
» » » Інформація про виконання міського бюджету по галузі «Охорона здоров’я» міста Кіровограда за 2012 рік

Інформація про виконання міського бюджету по галузі «Охорона здоров’я» міста Кіровограда за 2012 рік

Рішенням Кіровоградської міської ради від 29 грудня 2011 року № 1134 «Про міський бюджет на 2012 рік» на галузь «Охорона здоров'я» на 2012 рік затверджено з усіма уточненнями по загальному фонду міського бюджету обсяг видатків у сумі 157579,1 тис. грн.

Видатки загального фонду міського бюджету по галузі «Охорона здоров’я» протягом 2012 року проведені в сумі 156881,2 тис.грн., що складає 99,6 % до річного плану та на 28968,5 тис.грн., або 22,5 % більше, ніж у 2011 році.

З загальної суми видатків спрямовано на захищенні статті 154250,5 тис.грн. (98,3 % загальної суми профінансованих видатків), у тому числі на:

·оплату праці з нарахуваннями – 131569,8 тис.грн. (85,3 %);

·придбання медикаментів та перев’язувальних матеріалів – 5295,0 тис.грн. (3,4 %);

·придбання продуктів харчування – 1660,8 тис.грн. (1,1 %);

·оплату енергоносіїв та комунальних послуг – 14693,7 тис.грн. (9,5 %);

·виплату пенсій і допомоги (відшкодування Пенсійному фонду виплат по пільговим пенсіям при достроковому виході на пенсію) - 443,9 тис.грн. (0,3 %);

·інші поточні трансферти населенню (відшкодування витрат, пов’язаних з відпуском лікарських засобів за рецептами лікарів безоплатно і на пільгових умовах громадянам, які мають на це право відповідно до законодавства) - 587,1 тис.грн. (0,4 %).

Порівняно з минулим 2011 роком зазначені видатки збільшились на 28881,0 тис.грн., або на 23,0 %.

 

З загальної суми видатків спрямовано на інші незахищені статті видатків 2630,7 тис.грн. (1,68 % загальної суми профінансованих видатків), у тому числі на:

·придбання предметів, матеріалів та інвентарю (пально-мастильні матеріали, господарчі товари) – 2241,3 тис.грн.

·оплату послуг (крім комунальних) – 377,2 тис. грн.;

·оплату інших видатків – 0,4 тис. грн. ;

·оплату видатків на відрядження – 6,8 тис.грн.

Порівняно з минулим 2011 роком зазначені видатки збільшилися на 146,4 тис.грн., або на 5,9 %.

Видатки спеціального фонду міського бюджету (бюджет розвитку) протягом 2012 року проведені у сумі 1722,7 тис.грн., що складає 92,6 % до річного плану та на 966,0 тис.грн., або 92,5 % більше, ніж у 2011 році.

За 2012 рік закладами охорони здоров’я комунальної власності міста залучено власних надходжень до спеціального фонду міського бюджету у сумі 5805,1 тис.грн., або 97,4 % річного плану, що на 339,9 тис.грн. більше, ніж у 2011 році, з них:

·за рахунок інших джерел власних надходжень (благодійні внески, від організацій для виконання цільових заходів) у сумі 4065,8 тис.грн,;

·від здачі в оренду майна 908,1 тис.грн.;

·від послуг, що надаються бюджетними установами (медичні огляди) 700,8 тис. грн.;

·від додаткової (господарської) діяльності 69,9 тис. грн.;

·від реалізації в установленому порядку майна 60,5 тис.грн.

За 2012 рік лікувально-профілактичними закладами комунальної власності міста здійснено видатки по спеціальному фонду міського бюджету (власні надходження) на суму 5776,3 тис.грн., або 96,95 % річного плану з урахуванням змін.

З загальної суми видатків спрямовано на захищенні статті 2410,5 тис.грн., що на 167,8 тис.грн. більше ніж у 2011 році, та на інші незахищені статті видатків 3365,8 тис.грн., що на 287,3 тис.грн. більше ніж у 2011 році.

Протягом 2012 року за рахунок коштів міського бюджету закладами охорони здоров’я комунальної власності міста придбано обладнання на загальну суму 1991,2 тис.грн. та проведено капітальних ремонтів на суму 345,8 тис.грн.

Протягом 2012 року шляхом централізованого постачання за рахунок коштів державного бюджету отримано інсулінів для хворих на цукровий діабет на суму 4011,3 тис. грн., виробів медичного призначення на суму 352,7 тис.грн. та медичного обладнання на суму 7697,5 тис.грн. Також у якості гуманітарної допомоги шляхом централізованого постачання отримано інсулінів на суму 199,8 тис.грн.