Телефон МОЗ «гарячої лінії» 0-800-801-333 |Телефони лікувальних закладів |Телефони реєстратур та виклику лікаря
 
» » » Аналіз письмових звернень громадян, що надійшли в управління охорони здоров’я Кіровоградської міської ради у I кварталі 2017 року

Аналіз письмових звернень громадян, що надійшли в управління охорони здоров’я Кіровоградської міської ради у I кварталі 2017 року

У I кварталі 2017 року до управління охорони здоров'я Кіровоградської міської ради надійшло 137 письмових звернень, що на 24 менше в порівнянні з І кварталом 2016 року (161), з них: скарг 19 (І кв. 2016р. – 13), подяк медичним працівникам 8 ( І кв. 2016р. - 5).

Звернення направлені в інші організації за належністю - 3 (І кв. 2016р. – 0).

Через МОЗ України, Верховну Раду, секретаріат Президента України, Кіровоградську облдержадміністрацію, депутатів різних рівнів надійшло звернень 109 ( в І кв. 2016р. – 136). Безпосередньо від заявників надійшло звернень 17 (І кв. 2016р. – 15), на особистий прийом звернулось 11 громадян.

Розподіл по характеру звернень викладено у таблиці:

Характер звернень

І кв. 2017р

І кв. 2016р

Про незадовільне медобслуговування у стаціонарі

1

2

Про незадовільне медобслуговування в амбулаторно-поліклінічних закладах

 

9

 

1

У зв’язку зі смертю хворих

--

2

Про грубе та формальне відношення до хворих

6

2

Про неправильні дії медпрацівників та органів охорони здоров’я

4

7

Про надання медичної допомоги з них:

13

35

надання матеріальної допомоги на лікування

7

24

Про сан-кур.лікування

1

-

Про направлення на МСЕК

5

-

Про забезпечення ліками, виробами мед призначення

21

21

Про забезпечення медобладнанням

2

1

Про забезпечення слуховими апаратами, окулярами

-

-

Питання застосування трудового законодавства

-

-

Про призначення та переміщення кадрів

-

-

Подяки працівникам охорони здоров'я

8

5

Надання медичної допомоги дітям

2

7

Питання що не входять до компетенції, органів охорони здоров’я

-

-

Повернуто за належністю

1

-

Інші питання

64

78

РАЗОМ:

137

161

 

По ЛПЗ:

Заклади

І квар. 2017р

І квар. 2016р

КЗ «Поліклінічне об’єднання м. Кіровограда»

22

43

КЗ «Центральна міська лікарня м. Кіровограда»

21

29

КЗ «Кіровоградська міська лікарня швидкої медичної допомоги»

3

4

Пологовий будинок № 1

5

1

Пологовий будинок № 2

-

5

Кіровоградська міська дитяча лікарня

1

0

Дитяча поліклініка №1

6

8

Міська стоматполіклініка №1

2

3

Міська стоматполіклініка №2

3

0

Дитяча стоматполіклініка

-

0

Амбулаторія загальної практики – сімейної медицини

-

3

СМСЧ №19

-

5

Передано в інші

 

0

Комунальний заклад "Центр первинної медико-санітарної допомоги № 1 м. Кіровограда"

28

29

Комунальний заклад "Центр первинної медико-санітарної допомоги № 2 м. Кіровограда"

19

30

Повернуто за належністю

1

0

Без закладу

38

27

Всього

149

182

 

Загальна кількість звернень громадян у I кварталі 2017р. у порівнянні з І кварталом 2016р. зменшилась на 24 звернення ( 14,9 %) .

Значну частину серед звернень громадян складають звернення щодо забезпечення ліками І кв. 2017р. – 21 (15,3 %), Iкв. 2016р. – 21 (13%). Зменшилась кількість звернень про надання медичної допомоги – 13 ( 9,5%), (І кв. 2016р. – 35 (21,8%)), з яких значна частина звернень про надання матеріальної допомоги на лікування – 7 (5,1%) (І кв. 2016р. – 24 (14,9%)).

Найбільшу кількість звернень становлять звернення з різних організаційних питань – 64 ( 46,7%), (Ікв. 2016р. – 78 (48%)).

Значна кількість звернень громадян надійшла з території обслуговування комунального закладу «Центр первинної медико – санітарної допомоги № 1 м. Кіровограда» - 28 (20,4%) (1кв.2016 р. – 29 (18%)). Стабільно високою залишається кількість звернень з територій обслуговування комунальних закладів «Центр первинної медико – санітарної допомоги № 2 м. Кіровограда» - 19 (13,9%) (1 кв. 2016 р.- 30 (18,6%), та «Центральна міська лікарня м. Кіровограда» - 21 (15,3%) (І кв. 2016р. – 29 (18 %)).

Зменшилась кількість звернень по комунального закладу «Поліклінічне об’єднання м. Кіровограда» – 22 (16,1%) (в І кв. 2016р. – 43 (26,7%)).

В інших лікувально-профілактичних закладах кількість звернень суттєво не змінилась.

Зберігається велика кількість звернень, підняті питання в яких вирішуються без залучення закладів – 38 (27,7%) (1кв. 2016 – 27 (16,8%).

Виходячи з аналізу звернень громадян необхідно відмітити, що кількість їх в порівнянні з І кварталом 2016 р. зменшилась за рахунок звернень про надання медичної допомоги, основна частина з яких про надання матеріальної допомоги на лікування та звернень з різних організаційних питань.

Основним недоліком розгляду звернень громадян є випадки порушення терміну розгляду звернень встановлених управлінням охорони здоров’я Кіровоградської міської ради для лікувально-профілактичних закладах міста, відповіді надаються стислої форми, не містять повного вирішення питань, викладених у зверненнях громадян стосовно надання медичної допомоги, а іноді взагалі надаються не по суті.

З метою поліпшення стану роботи зі зверненнями громадян забезпечується кваліфікований, неупереджений, об’єктивний і своєчасний їх розгляд, вирішення порушених у них питань, задоволення законних вимог заявників, надання у встановлені законом строки письмових відповідей авторам звернень за наслідками їх розгляду та недопущення звернень з одних і тих же питань на адресу органів влади вищого рівня.

До мешканців міста доводяться основні проблеми та перспективи розвитку галузі охорони здоров’я міста через виступи в засобах масової інформації та на Wеb-сайті УОЗ КМР.

В І кварталі 2016 року керівництво управління та позаштатні фахівці управління взяли участь в наступних заходах та надали інформацію для ЗМІ:

13.01.2017 - Вечірня газета № 2, «Реформа медичної галузі починається»;

20.01.2017 - інтерв’ю для Вечірньої газети № 3 «Причини смерті новонародженого вивчає комісія»;

27.01.2017 - прес-конференція для ЗМІ з приводу смерті новонародженого в пологовому будинку № 2 ім. «Святої Анни», Вечірня газета № 4;

01.02.2017 – обласне телебачення участь у програмі «Сімейний лікар» до всесвітнього дня боротьби з раком;

03.02.2017 – Вечірня газета № 5, позаштатний терапевт щодо рівня захворюваності на грип;

16-17.02.2017 – захід асоціації міст України «Маршрути успіху», презентація організації надання паліативної допомоги мешканцям міста, великий брифінг для ЗМІ за участю заступника міністра охорони здоров’я України Ковтанюка П.А.

03.03.2017 - Вечірня газета № 9, позаштатний гінеколог «За крок до створення перинатального центру»;

23.03.2017 - «Круглий стіл», з приводу Всесвітнього дня боротьби з туберкульозом, начальник УОЗ.

Питання стану роботи зі зверненнями громадян розглянуто на колегії управління охорони здоров’я Кіровоградської міської ради 24 лютого 2017 року (протокол № 1) «Підсумки роботи закладів охорони здоров’я за 2016 рік. Стан роботи зі зверненнями громадян». Інформація про роботу зі зверненнями громадян розміщується також на Wеb-сайті управління охорони здоров’я Кіровоградської міської ради.