Телефон МОЗ «гарячої лінії» 0-800-801-333 |Телефони лікувальних закладів |Телефони реєстратур та виклику лікаря
 
» » » Аналіз письмових звернень громадян, що надійшли в управління охорони здоров’я Кіровоградської міської ради за 2016 рік

Аналіз письмових звернень громадян, що надійшли в управління охорони здоров’я Кіровоградської міської ради за 2016 рік

Протягом 2016 року до управління охорони здоров'я Кіровоградської міської ради надійшло 547 звернень громадян, що на 127 більше в порівнянні з 2015 роком (420), з них: скарг - 39 (2015р. - 14), подяк медичним працівникам - 10 (2015р. - 10). Звернення направлені в інші організації за належністю - 2 (2015р. - 3).

Через МОЗ України, Верховну Раду, секретаріат Президента України, Кіровоградську облдержадміністрацію, депутатів різних рівнів надійшло звернень - 501 (2015р. – 404). Безпосередньо від заявників надійшло звернень - 46 (2015р. – 16), з них на особистий прийом до керівництва управління звернулося 29 осіб.

Розподіл по характеру звернень викладено у таблиці:

Характер звернень

2016 р.

2015 р.

Про незадовільне медобслуговування у стаціонарі

7

4

Про незадовільне медобслуговування в амбулаторно-поліклінічних закладах

12

7

У зв’язку зі смертю хворих

3

2

Про грубе та формальне відношення до хворих

8

13

Про неправильні дії медпрацівників та органів охорони здоров’я

17

12

Про надання медичної допомоги, у тому числі

92

97

надання матеріальної допомоги на лікування

45

49

Про санаторно — курортне лікування

6

3

Про направлення на МСЕК

7

20

Про забезпечення ліками, виробами мед призначення

60

80

Про забезпечення медобладнанням

1

1

Про забезпечення слуховими апаратами, окулярами

-

-

Питання застосування трудового законодавства

-

5

Про призначення та переміщення кадрів

-

-

Подяки працівникам охорони здоров'я

10

10

Надання медичної допомоги дітям

14

10

Інші питання

309

140

Питання що не входять до компетенції, органів охорони здоров’я

1

16

РАЗОМ:

547

420

 

По ЛПЗ:

Заклади

2016 р.

2015 р.

КЗ «Поліклінічне об’єднання м. Кіровограда»

92

88

КЗ «Центральна міська лікарня м. Кіровограда»

103

76

КЗ «Кіровоградська міська лікарня швидкої медичної допомоги»

22

17

Пологовий будинок №1

6

12

Пологовий будинок №2

8

9

Кіровоградська міська дитяча лікарня

0

1

Дитяча міська поліклініка №1

21

28

Міська стоматологічна поліклініка №1

15

6

Міська стоматологічна поліклініка №2

2

-

Дитяча стоматологічна поліклініка

3

4

Амбулаторія загальної практики – сімейної медицини

6

2

СМСЧ №19

5

2

Передано в інші

0

2

Комунальний заклад "Центр первинної медико-санітарної допомоги № 1 м. Кіровограда"

104

63

Комунальний заклад "Центр первинної медико-санітарної допомоги № 2 м. Кіровограда"

83

59

Передано за належністю

2

3

Без закладу

141

52

Всього

613

424

 

Стабільно великою залишається кількість звернень громадян щодо надання медичної допомоги у тому числі матеріальної допомоги на лікування: 2016р. – 92 (16,8 % від загальної кількості), в 2015 р. – 97 ( 23,1 % від загальної кількості).

На високому рівні залишається кількість звернень з питання забезпечення ліками – 60 (11 % від загальної кількості), в 2015 р. – 80 (19 % від загальної кількості).

Кількість подяк медичним працівниками лікувально-профілактичних закладів від громадян залишилася на тому ж рівні.

Суттєво збільшилась кількість звернень з різних організаційних питань 2016р. – 309( 56,5% від загальної кількості), 2015р. – 140 (33,3 % від загальної кількості).

Найбільша кількість звернень громадян надійшла з території обслуговування комунального закладу «Центральна міська лікарня м. Кіровограда» - 103, що на 27 звернень більше ніж у 2015 році (76) та комунального закладу «Центр первинної медико – санітарної допомоги № 1 м. Кіровограда» - 104, що на 41 звернення більше ніж у 2015 році (63). Збільшилась кількість звернень з території комунального закладу «Центр первинної медико – санітарної допомоги № 2 м. Кіровограда» - 83, що на 24 звернення більше ніж у 2015 році (59). Зменшилась кількість звернень по пологовому будинку № 1 – 6 ( в 2015 році – 12). В інших лікувально-профілактичних закладах кількість звернень суттєво не змінилась.

Виходячи з аналізу звернень громадян необхідно відмітити, що кількість їх в порівнянні з 2015 роком збільшилась за рахунок звернень з різних організаційних питань. Зменшилась кількість звернень щодо забезпечення лікарськими засобами, майже на тому ж рівні залишилась кількість звернень про надання матеріальної допомоги на лікування.

Основним недоліком розгляду звернень громадян є випадки порушення терміну розгляду звернень встановлених управлінням охорони здоров’я Кіровоградської міської ради для лікувально-профілактичних закладах міста, відповіді надаються стислої форми, не містять повного вирішення питань, викладених у зверненнях громадян стосовно надання медичної допомоги, а іноді взагалі надаються не по суті та з викривленими фактами.

З метою поліпшення стану роботи зі зверненнями громадян забезпечується кваліфікований, неупереджений, об’єктивний і своєчасний їх розгляд, вирішення порушених у них питань, задоволення законних вимог заявників, надання у встановлені законом строки письмових відповідей авторам звернень за наслідками їх розгляду та недопущення звернень з одних і тих же питань на адресу органів влади вищого рівня.

З метою більшої поінформованості населення з питань галузі охорони здоровя до мешканців міста доводяться основні проблеми та перспективи розвитку галузі охорони здоров’я міста через виступи в засобах масової інформації та на Wеb-сайті УОЗ КМР.

Питання стану роботи зі зверненнями громадян розглянуто на колегії управління охорони здоров’я Кіровоградської міської ради 28.11.2016 року «Підсумки роботи лікувально-профілактичних закладів м. Кіровограда за 9 місяців 2016 р.».