Телефон МОЗ «гарячої лінії» 0-800-801-333 |Телефони лікувальних закладів |Телефони реєстратур та виклику лікаря
 
» » » Аналіз письмових звернень громадян, що надійшли в управління охорони здоров’я Кіровоградської міської ради у I півріччі 2016 року

Аналіз письмових звернень громадян, що надійшли в управління охорони здоров’я Кіровоградської міської ради у I півріччі 2016 року

У I півріччі 2016 року до управління охорони здоров'я Кіровоградської міської ради надійшло 249 звернень від громадян, що на 69 більше в порівнянні з І півріччям 2015 року (180), з них: скарг 21 (І півр. 2015р. – 8), подяк медичним працівникам 8 (І півр. 2015р. - 2).

Звернення направлені в інші організації за належністю - 1 (І півр. 2015р. – 0).

Через МОЗ України, Верховну Раду, секретаріат Президента України, Кіровоградську облдержадміністрацію, депутатів різних рівнів надійшло звернень 220 ( в І півр. 2015р. – 158). Безпосередньо від заявників надійшло 29 звернень (І півр. 2015р. – 22), з них на особистий прийом звернулось 16 громадян.

 

Розподіл по характеру звернень викладено у таблиці:

Характер звернень

І півр. 2015р

І півр. 2016р

Про незадовільне медобслуговування у стаціонарі

-

5

Про незадовільне медобслуговування в амбулаторно-поліклінічних закладах

5

3

У зв’язку зі смертю хворих

1

2

Про грубе та формальне відношення до хворих

6

2

Про неправильні дії медпрацівників та органів охорони здоров’я

2

11

Про надання медичної допомоги з них:

39

51

надання матеріальної допомоги на лікування

22

34

Про сан-кур. лікування

0

2

Про направлення на МСЕК

11

1

Про забезпечення ліками, виробами мед призначення

36

29

Про забезпечення медобладнанням

-

1

Про забезпечення слуховими апаратами, окулярами

-

-

Питання застосування трудового законодавства

2

-

Про призначення та переміщення кадрів

-

-

Подяки працівникам охорони здоров'я

1

7

Надання медичної допомоги дітям

6

8

Питання що не входять до компетенції, органів охорони здоров’я

6

1

Інші питання

65

126

РАЗОМ:

180

249

 

По ЛПЗ:

Заклади

І півр. 2015р

І півр. 2016р

КЗ «Поліклінічне об’єднання м.Кіровограда»

42

59

КЗ «Центральна міська лікарня м.Кіровограда»

29

45

КЗ «Кіровоградська міська лікарня швидкої медичної допомоги»

10

5

Пологовий будинок №1

2

1

Пологовий будинок №2

3

5

Кіровоградська міська дитяча лікарня

1

0

Дитяча поліклініка №1

11

11

Міська стоматполіклініка №1

3

5

Міська стоматполіклініка №2

0

1

Дитяча стоматполіклініка

2

0

Амбулаторія загальної практики – сімейної медицини

1

3

СМСЧ №19

0

5

Передано в інші

0

0

Комунальний заклад "Центр первинної медико-санітарної допомоги № 1 м. Кіровограда"

19

51

Комунальний заклад "Центр первинної медико-санітарної допомоги № 2 м. Кіровограда"

37

43

Повернуто за належністю

1

0

Без закладу

39

51

Всього

200

285


 

Загальна кількість звернень громадян у I півріччі 2016р. у порівнянні з І півріччям 2015р. збільшилась на 69 звернень (28%) .

Значну частину серед звернень громадян складають звернення щодо забезпечення ліками I півр. 2016р. – 29 (11,6%), І кв. 2015р. – 26 (25,2 %), а також про надання медичної допомоги І півр. 2016р. – 51 ( 20,5 %), І півр. 2015р. – 39 ( 21,7 %), з яких основна частина звернень про надання матеріальної допомоги на лікування І півр. 2016р. – 34 (13,7 %), І півр. 2015р. – 22 ( 12 %).

Найбільшу кількість становлять звернення з різних організаційних питань І півр. 2016р. – 126 (48%), І півр. 2015р. – 65 ( 36,1%).

Найбільша кількість звернень громадян надійшла з території обслуговування комунального закладу «Поліклінічне об’єднання м. Кіровограда» – 59 (в І півр. 2015р. - 42). Збільшилась кількість звернень з території комунальних закладів «Центри первинної медико – санітарної допомоги № 1 та № 2 м. Кіровограда» відповідно: 51; 43, (1 півр. 2015 р.- 19; 37), зменшилась кількість звернень по комунального закладу «Кіровоградська міська лікарня швидкої медичної допомоги». В інших лікувально-профілактичних закладах кількість звернень суттєво не змінилась. Зберігається велика кількість звернень, підняті питання в яких вирішуються без залучення закладів

Виходячи з аналізу звернень громадян необхідно відмітити, що кількість їх в порівнянні з І півріччям 2015 р. збільшилась за рахунок звернень про надання медичної допомоги, основна частина з яких про надання матеріальної допомоги на лікування та звернень з різних організаційних питань.

Основним недоліком розгляду звернень громадян є випадки порушення терміну розгляду звернень встановлених управлінням охорони здоров’я Кіровоградської міської ради для лікувально-профілактичних закладах міста, відповіді надаються стислої форми, не містять повного вирішення питань, викладених у зверненнях громадян стосовно надання медичної допомоги, а іноді взагалі надаються не по суті.

З метою поліпшення стану роботи зі зверненнями громадян забезпечується кваліфікований, неупереджений, об’єктивний і своєчасний їх розгляд, вирішення порушених у них питань, задоволення законних вимог заявників, надання у встановлені законом строки письмових відповідей авторам звернень за наслідками їх розгляду та недопущення звернень з одних і тих же питань на адресу органів влади вищого рівня.

З метою більшої поінформованості населення з питань галузі охорони здоровя до мешканців міста доводяться основні проблеми та перспективи розвитку галузі охорони здоров’я міста через виступи в засобах масової інформації та на Wеb-сайті УОЗ КМР.

Провідною темою виступів в ЗМІ керівництва управління охорони здоров’я в другому кварталі поточного року стало об’єднання пологових будинків міста та модернізація галузі охорони здоров’я міста.

Інформація про роботу зі зверненнями громадян розміщується на веб-сайті управління охорони здоров’я Кіровоградської міської ради.