Телефон МОЗ «гарячої лінії» 0-800-801-333 |Телефони лікувальних закладів |Телефони реєстратур та виклику лікаря
 
» » » Аналіз письмових звернень громадян, що надійшли в управління охорони здоров’я кіровоградської міської ради у І кварталі 2016 року

Аналіз письмових звернень громадян, що надійшли в управління охорони здоров’я кіровоградської міської ради у І кварталі 2016 року

УI кварталі 2016 року до управління охорони здоров'я Кіровоградської міської ради надійшло 161 письмове звернення, що на 58 більше в порівнянні з І кварталом 2015 року (103), з них: скарг 13 (І кв. 2015р. – 9), подяк медичним працівникам 5 ( І кв. 2015р. - 1).

Звернення направлені в інші організації за належністю - 0 (І кв. 2015р. – 1).

Через МОЗ України, Верховну Раду, секретаріат Президента України, Кіровоградську облдержадміністрацію, депутатів різних рівнів надійшлозвернень 136 ( в І кв. 2015р. – 90). Безпосередньо від заявників надійшло 15 звернень (І кв. 2015р. – 6), на особистий прийом звернулось 10 громадян.

Розподіл по характеру звернень викладено у таблиці:

Характер звернень

І кв. 2015р

І кв. 2016р

Про незадовільне медобслуговування у стаціонарі

-

2

Про незадовільне медобслуговування в амбулаторно-поліклінічних закладах

1

1

У зв’язку зі смертю хворих

-

2

Про грубе та формальне відношення до хворих

4

2

Про неправильні дії медпрацівників та органів охорони здоров’я

-

7

Про надання медичної допомоги з них:

15

35

надання матеріальної допомоги на лікування

10

24

Про сан-кур.лікування

-

-

Про направлення на МСЕК

8

 

Про забезпечення ліками, виробами мед призначення

26

21

Про забезпечення медобладнанням

-

1

Про забезпечення слуховими апаратами, окулярами

-

-

Питання застосування трудового законодавства

-

-

Про призначення та переміщення кадрів

-

-

Подяки працівникам охорони здоров'я

1

5

Надання медичної допомоги дітям

3

7

Питання що не входять до компетенції, органів охорони здоров’я

1

-

Інші питання

44

78

РАЗОМ:

103

161

 

 

По ЛПЗ:

Заклади

І квар. 2015р

І квар. 2016р

КЗ «Поліклінічне об’єднання м.Кіровограда»

25

43

КЗ «Центральна міська лікарня м.Кіровограда»

11

29

КЗ «Кіровоградська міська лікарня швидкої медичної допомоги»

5

4

Пологовий будинок №1

0

1

Пологовий будинок №2

0

5

Кіровоградська міська дитяча лікарня

1

0

Дитяча поліклініка №1

7

8

Міська стоматполіклініка №1

0

3

Міська стоматполіклініка №2

0

0

Дитяча стоматполіклініка

2

0

Амбулаторія загальної практики – сімейної медицини

1

3

СМСЧ №19

0

5

Передано в інші

0

0

Комунальний заклад "Центр первинної медико-санітарної допомоги № 1 м. Кіровограда"

10

29

Комунальний заклад "Центр первинної медико-санітарної допомоги № 2 м. Кіровограда"

20

30

Повернуто за належністю

1

0

Без закладу

30

27

Всього

113

182

 

Загальна кількість звернень громадян у I кварталі 2016р. у порівнянні з І кварталом2015р. збільшилась на 58 звернень (53%) .

Значну частину серед звернень громадян складають звернення щодо забезпечення ліками І кв. 2015р. – 26 (25,2 %), I кв. 2016р. –21 (13%), а також про надання медичної допомоги І кв. 2015р. – 15 ( 14,6%), І кв. 2016р. – 35 ( 21,8%), з яких основна частина звернень про надання матеріальної допомоги на лікування І кв. 2015р. – 10 (66,7%), І кв. 2016р. – 24 (68,6%).

Найбільшу кількість звернень становлять звернення з різних організаційних питань І кв. 2015р. – 44 ( 42,7 %), Ікв. 2016р. – 78 (48%).

Найбільша кількість звернень громадян надійшла з території обслуговування комунального закладу «Поліклінічне об’єднання м. Кіровограда» – 43 (в І кв. 2015р. - 25). Збільшилась кількість звернень з території комунальних закладів «Центри первинної медико – санітарної допомоги № 1 та № 2 м. Кіровограда» відповідно: 29; 30, (1 кв. 2015 р.- 10; 20), значно збільшилась кількість звернень з території комунального закладу «Центральна міська лікарня м. Кіровограда» - 29 (І кв. 2015р. – 11). В інших лікувально-профілактичних закладах кількість звернень суттєво не змінилась. Зберігається велика кількість звернень, підняті питання в яких вирішуються без залучення закладів

Виходячи з аналізу звернень громадян необхідно відмітити, що кількість їх в порівнянні з І кварталом 2015 р. збільшилась за рахунок звернень про надання медичної допомоги, основна частина з яких про надання матеріальної допомоги на лікування та звернень з різних організаційних питань.

Основним недоліком розгляду звернень громадян є випадки порушення терміну розгляду звернень встановлених управлінням охорони здоров’я Кіровоградської міської ради для лікувально-профілактичних закладах міста, відповіді надаються стислої форми, не містять повного вирішення питань, викладених у зверненнях громадян стосовно надання медичної допомоги, а іноді взагалі надаються не по суті.

З метою поліпшення стану роботи зі зверненнями громадян забезпечується кваліфікований, неупереджений, об’єктивний і своєчасний їх розгляд, вирішення порушених у них питань, задоволення законних вимог заявників, надання у встановлені законом строки письмових відповідей авторам звернень за наслідками їх розгляду та недопущення звернень з одних і тих же питань на адресу органів влади вищого рівня.

До мешканців міста доводяться основні проблеми та перспективи розвитку галузі охорони здоров’я міста через виступи в засобах масової інформації та на Wеb-сайті УОЗ КМР.

Протягом першого кварталу поточного року начальник управління охорони здоров’я неодноразово давала інтерв’ю інформаційному віснику Кіровоградської міської ради «Вечірня газета», а саме:

№ 4 від 29.01.2016 «У Кіровограді епідпоріг перевищено вдвічі» - захворюваність на ГРВІ/грип, основні методи профілактики та лікування;

№ 5 від 12.02.2016 «Зміни нашій системі охорони здоровя конче необхідні»- інтерв’ю - звіт про поїздку в Грузію;

№ 6 від 19.02.2016 «Електронний реєстр пацієнтів»;

№ 11 від 18.03.2016 «Треба не боятися а лікуватися» - профілактика та лікування туберкульозу.

На Wеb-сайті управління охорони здоров’я розміщувалась інформація для населення:

13.01.2016«Грип наступає: чого не можна робити, щоб зберегти здоров’я»;

«Остерігайтесь переохолоджень та обморожень»;

10.02.2016 «Візит в Грузію як перспектива майбутніх реформ»;

17.02.2016 «Обережно Вірус Зіка»;

03.03.2016 «Підсумки проведення додаткової імунізації проти поліомієліту в м. Кіровограді».

Питання стану роботи зі зверненнями громадян розглянуто на колегії управління охорони здоров’я Кіровоградської міської ради 26 лютого 2016 року (протокол № 1) «Підсумки роботи лікувально-профілактичних закладів м. Кіровограда за 2015 рік. Стан роботи зі зверненнями громадян у 2015 році».Інформація про роботу зі зверненнями громадян розміщується також на веб-сайті управління охорони здоров’я Кіровоградської міської ради.