Телефон МОЗ «гарячої лінії» 0-800-801-333 |Телефони лікувальних закладів |Телефони реєстратур та виклику лікаря
 
» » » Аналіз письмових звернень громадян, що надійшли в управління охорони здоров’я Кіровоградської міської ради за 2015 рік

Аналіз письмових звернень громадян, що надійшли в управління охорони здоров’я Кіровоградської міської ради за 2015 рік

За 2015 рік до управління охорони здоров'я Кіровоградської міської ради надійшло 420 письмових звернень (2014р. - 488), що на 68 менше в порівнянні з 2014 роком, з них: скарг - 14 (2014р. - 19), подяк медичним працівникам – 10 в письмовій формі ( 2014р. - 8).

 

Звернення направлені в інші організації за належністю - 3 ( 2014р. - 5).

Через МОЗ України, Верховну Раду, секретаріат Президента України, Кіровоградську облдержадміністрацію, депутатів різних рівнів надійшло 404 зверненя (2014р. - 459). Безпосередньо від заявників надійшло 16 звернень (2014р. - 29).

Розподіл по характеру звернень викладено у таблиці:

Характер звернень

2014р

2015р

Про незадовільне медобслуговування у стаціонарі

2

4

Про незадовільне медобслуговування в амбулаторно-поліклінічних закладах

10

7

У зв’язку зі смертю хворих

1

2

Про грубе та формальне відношення до хворих

10

13

Про неправильні дії медпрацівників та органів охорони здоров’я

4

12

Про надання медичної допомоги з них:

200

97

надання матеріальної допомоги на лікування

155

49

Надання медичної допомоги дітям

7

10

Про сан-кур.лікування

5

3

Про направлення на МСЕК

21

20

Про роботу швидкої та невідкладної допомоги

-

-

Про забезпечення ліками, виробами мед призначення

54

80

Про забезпечення медобладнанням

-

1

Про забезпечення слуховими апаратами, окулярами

-

-

Питання застосування трудового законодавства

2

5

Про призначення та переміщення кадрів

1

-

Подяки працівникам охорони здоров'я

9

10

Інші питання

143

140

Питання що не входять до компетенції, органів охорони здоров’я

19

16

РАЗОМ:

488

420

 

По ЛПЗ:

Заклади

2014р

2015р

КЗ «Поліклінічне об’єднання м.Кіровограда»

54

88

КЗ «Центральна міська лікарня м.Кіровограда»

57

76

КЗ «Кіровоградська міська лікарня швидкої медичної допомоги»

16

17

Пологовий будинок №1

2

12

Пологовий будинок №2

-

9

Кіровоградська міська дитяча лікарня

1

1

Дитяча поліклініка №1

12

28

Міська стомат. поліклініка №1

4

6

Міська стомат. поліклініка №2

-

-

Дитяча стомат. поліклініка

2

4

Протитуберкульозний диспансер

3

-

Амбулаторія загальної практики – сімейної медицини

15

2

СМСЧ №19

4

2

Комунальний заклад "Центр первинної медико-санітарної допомоги № 1 м. Кіровограда"

92

63

Комунальний заклад "Центр первинної медико-санітарної допомоги № 2 м. Кіровограда"

102

59

Без закладу

101

52

Передано в інші

3

2

Повернуто за належністю

2

3

Всього

470

424

 

Загальна кількість звернень громадян у звітному 2015р.- у порівнянні з 2014 р. зменьшилась на 68 звернень (13,9%) .

Велику частину серед звернень громадян складають звернення щодо надання медичної допомоги 2015 р. – 97 (23,1%), 2014 р. – 207 (42,41%). З них надання матеріальної допомоги на лікування складає 2015р. – 49 (11,7%), 2014р. – 155 (31,76%). Також слід зазначити значний процент (12,3%) звернень громадян, які опрацьовуються безпосередньо працівниками управління без залучення лікувально-профілактичних закладів.

Найбільша кількість звернень громадян з території обслуговування комунального закладу «Поліклінічне об’єднання м. Кіровограда» та комунального закладу «Центральна міська лікарня м. Кіровограда». Значно збільшилась кількість звернень по пологових будинках № 1 та № 2, по міській дитячій поліклініці № 1. В свою чергу зменшило кількість звернень по території комунальних закладів «Центри первинної медико-санітарної допомоги № 1 та № 2 м. Кіровограда ». В інших ЛПЗ кількість звернень суттєво не змінилась. Найменша кількість звернень громадян по комунальному закладу «Амбулаторія загальної практики – сімейної медицини» та Кіровоградській міській дитячій лікарні. Зовсім відсутні звернення в стоматологічній поліклініці № 2.

Основним недоліком розгляду звернень громадян є випадки порушення терміну розгляду звернень встановлених управлінням охорони здоров’я Кіровоградської міської ради для ЛПЗ міста, відповіді надаються стислої форми, не містять повного вирішення питань викладених у зверненнях громадян стосовно надання медичної допомоги, а іноді взагалі надаються не по сутті.

З метою поліпшення стану роботи зі зверненнями громадян забезпечується кваліфікований, неупереджений, об’єктивний і своєчасний їх розгляд з метою оперативного вирішення порушених у них питань, задоволення законних вимог заявників, надання у встановлені законом строки письмових відповідей авторам звернень за наслідками їх розгляду та недопущення звернень з одних і тих же питань на адресу органів влади вищого рівня. З’ясовуються причини, що породжують повторні звернення громадян та аналізуються випадки безпідставної відмови в задоволенні законних вимог заявників, проявів формалізму при розгляді порушених у зверненні питань.

Питання стану роботи зі зверненнями громадян розглянуто на колегії управління охорони здоров’я Кіровоградської міської ради 31 липня 2015 року (протокол № 3) «Про підсумки діяльності роботи лікувально-профілактичних закладів м. Кіровограда за І півріччя 2015 року». Інформація про роботу зі зверненнями громадян розміщується також на веб-сайті управління охорони здоров’я Кіровоградської міської ради.