Телефон МОЗ «гарячої лінії» 0-800-801-333 |Телефони лікувальних закладів |Телефони реєстратур та виклику лікаря
 
» » » Аналіз письмових звернень громадян, що надійшли в управління охорони здоров’я Кіровоградської міської ради за 9 місяців 2015 року

Аналіз письмових звернень громадян, що надійшли в управління охорони здоров’я Кіровоградської міської ради за 9 місяців 2015 року

За 9 місяців 2015 року до управління охорони здоров'я Кіровоградської міської ради надійшло 304 письмових звернень, що на 45 менше в порівнянні з

9 місяцями 2014 року (349), з них: скарг 16 – (9 місяців 2014р. – 8), подяк медичним працівникам 4 – (9 місяців 2014р. - 5). Звернення направлені в інші організації за належністю 0 (9 місяців 2014р. – 5).

Через МОЗ України, Верховну Раду, секретаріат Президента України, Кіровоградську облдержадміністрацію, депутатів різних рівнів надійшло 267 звернень (9 місяців 2014р. – 336). Безпосередньо від заявників надійшло 37 звернень (9 місяців 2014р. – 13).

Розподіл по характеру звернень викладено у таблиці:

Характер звернень

9 міс. 2015 р.

9 міс. в 2014 р.

Про незадовільне медобслуговування у стаціонарі

3

2

Про незадовільне медобслуговування в амбулаторно-поліклінічних закладах

6

10

У зв’язку зі смертю хворих

1

1

Про грубе та формальне відношення до хворих

6

7

Про неправильні дії медпрацівників та органів охорони здоров’я

9

0

Про надання медичної допомоги, у тому числі

75

161

надання матеріальної допомоги на лікування

39

135

Про санаторно — курортне лікування

1

5

Про направлення на МСЕК

17

14

Про роботу швидкої та невідкладної допомоги

-

-

Про забезпечення ліками, виробами мед призначення

61

37

Про забезпечення медобладнанням

1

-

Про забезпечення слуховими апаратами, окулярами

-

-

Питання застосування трудового законодавства

5

2

Про призначення та переміщення кадрів

-

-

Подяки працівникам охорони здоров'я

4

5

Інші питання

92

78

Питання що не входять до компетенції, органів охорони здоров’я

15

18

Надання медичної допомоги дітям

8

9

РАЗОМ:

304

349

 

По ЛПЗ:

Заклади

9 міс. 2015 р.

9 міс. 2014 р.

КЗ «Поліклінічне об’єднання м.Кіровограда»

69

44

КЗ «Центральна міська лікарня м.Кіровограда»

47

35

КЗ «Кіровоградська міська лікарня швидкої медичної допомоги»

12

15

Пологовий будинок №1

8

1

Пологовий будинок №2

6

-

Кіровоградська міська дитяча лікарня

1

1

Дитяча поліклініка №1

20

8

Міська стоматполіклініка №1

5

1

Міська стоматполіклініка №2

0

-

Дитяча стоматполіклініка

3

1

Міський протитуберкульозний диспансер

0

3

СЕС

0

1

Амбулаторія загальної практики – сімейної медицини

1

9

СМСЧ №19

1

3

Передано в інші

0

2

Комунальний заклад "Центр первинної медико-санітарної допомоги № 1 м. Кіровограда"

38

67

Комунальний заклад "Центр первинної медико-санітарної допомоги № 2 м. Кіровограда"

49

75

Повернуто за належністю

5

5

Без закладу

52

73

Всього

347

344

 

 

 

 

Загальна кількість звернень громадян за 9 місяців 2015р. у порівнянні з 9 місяцями 2014 р. зменшилась на 45 звернень (12,9%).

Велику частину серед звернень громадян складають звернення щодо надання медичної допомоги матеріальної допомоги на лікування: 9 місяців 2015р. – 75 (24,7 %), 9 місяців 2014 р. – 135 (38,6%).

Безпосередньо в управління охорони здоров'я за 9 місяців звернулося 36 заявників (9 місяців 2014р. – 32).

Найбільша кількість звернень громадян з території обслуговування комунального закладу «Поліклінічне об’єднання м. Кіровограда» - 69 (9 місяців 2014 р. – 44) та комунального закладу «Центр первинної медико-санітарної допомоги № 2 м. Кіровограда» – 49 (але зменшилась порівняно з 9 місяцями 2014р.- 75). Суттєво зменшилась кількість звернень з території комунального закладу «Центр первинної медико-санітарної допомоги № 1м. Кіровограда» – 38(9 місяців 2014р. - 67) та амбулаторії загальної практики - сімейної медицини – 1 (9 місяців 2014р. – 9). Збільшилась кількість звернень до дитячої міської поліклініки - 20 (9 місяців 2014р. – 8). В інших ЛПЗ кількість звернень суттєво не змінилась.

З метою поліпшення стану роботи зі зверненнями громадян забезпечується кваліфікований, неупереджений, об’єктивний і своєчасний їх розгляд з метою оперативного вирішення порушених у них питань, задоволення законних вимог заявників, надання у встановлені законом строки письмових відповідей авторам звернень за наслідками їх розгляду та недопущення звернень з одних і тих же питань на адресу органів влади вищого рівня.

Протягом січня - серпня 2015 року проведено перевірку лікувально-профілактичних закладів комунальної власності міста: комунальний заклад «Центр первинної медико – санітарної допомоги № 1 м. Кіровоград», комунальний заклад «Центр первинної медико – санітарної допомоги № 2 м. Кіровоград та комунальний заклад «Поліклінічне об’єднання м. Кіровограда» щодо роботи зі зверненнями громадян, порушень не виявлено.

Питання стану роботи зі зверненнями громадян розглянуто на колегії управління охорони здоров’я Кіровоградської міської ради 31 липня 2015 року (протокол № 3) «Про підсумки діяльності роботи лікувально-профілактичних закладів м. Кіровограда за І півріччя 2015 року».

Інформація про роботу зі зверненнями громадян розміщується також на веб-сайті управління охорони здоров’я Кіровоградської міської ради.