Телефон МОЗ «гарячої лінії» 0-800-801-333 |Телефони лікувальних закладів |Телефони реєстратур та виклику лікаря
 
» » » Аналіз письмових звернень громадян, що надійшли в управління охорони здоров’я Кіровоградської міської ради у I кварталі 2015 року

Аналіз письмових звернень громадян, що надійшли в управління охорони здоров’я Кіровоградської міської ради у I кварталі 2015 року

У I кварталі 2015 року до управління охорони здоров'я Кіровоградської міської ради надійшло 103 письмових звернень, що на 55 менше в порівнянні з І кварталом 2014 року (158), з них: скарг 9 (І кв. 2014р. – 7), подяк медичним працівникам 1 ( в І кв. 2014р. - 1).

Звернення направлені в інші організації за належністю 1 (І кв. 2014р. – 2).

Через МОЗ України, Верховну Раду, секретаріат Президента України, Кіровоградську облдержадміністрацію, депутатів різних рівнів надійшло 90 звернень ( в І кв. 2014р. – 148). Безпосередньо від заявників надійшло 6 звернень (І кв. 2014р. – 10), на особистий прийом звернулось 7 громадян.

Розподіл по характеру звернень викладено у таблиці:

Характер звернень

І кв. 2014р

І кв. 2015р

Про незадовільне медобслуговування у стаціонарі

-

 

Про незадовільне медобслуговування в амбулаторно-поліклінічних закладах

1

1

У зв’язку зі смертю хворих

-

 

Про грубе та формальне відношення до хворих

-

4

Про неправильні дії медпрацівників та органів охорони здоров’я

2

-

Про надання медичної допомоги з них:

105

15

надання матеріальної допомоги на лікування

85

10

Про сан-кур.лікування

1

-

Про направлення на МСЕК

7

8

Про забезпечення ліками, виробами мед призначення

11

26

Про забезпечення медобладнанням

-

-

Про забезпечення слуховими апаратами, окулярами

1

-

Питання застосування трудового законодавства

-

-

Про призначення та переміщення кадрів

-

-

Подяки працівникам охорони здоров'я

1

1

Надання медичної допомоги дітям

1

3

Питання що не входять до компетенції, органів охорони здоров’я

1

1

Інші питання

47

44

РАЗОМ:

158

103

 

По ЛПЗ:

Заклади

І квар. 2014р

І квар. 2015р

КЗ «Поліклінічне об’єднання м.Кіровограда»

14

25

КЗ «Центральна міська лікарня м.Кіровограда»

20

11

КЗ «Кіровоградська міська лікарня швидкої медичної допомоги»

6

5

Пологовий будинок №1

0

0

Пологовий будинок №2

1

0

Кіровоградська міська дитяча лікарня

0

1

Дитяча поліклініка №1

3

7

Міська стоматполіклініка №1

0

0

Міська стоматполіклініка №2

0

0

Дитяча стоматполіклініка

1

2

Амбулаторія загальної практики – сімейної медицини

6

1

СМСЧ №19

0

0

Передано в інші

0

0

Комунальний заклад "Центр первинної медико-санітарної допомоги № 1 м. Кіровограда"

39

10

Комунальний заклад "Центр первинної медико-санітарної допомоги № 2 м. Кіровограда"

44

20

Повернуто за належністю

3

1

Без закладу

25

30

Всього

163

113

 

Загальна кількість звернень громадян у I кварталі 2015р. у порівнянні з І кварталом 2014р. зменшилась на 55 звернень (65,2%) .

Значну частину серед звернень громадян складають звернення щодо забезпечення ліками І кв. 2015р. – 26 (25,2 %), Iкв. 2014р. – 11 (6,96 %). Найбільшу кількість звернень становлять звернення з різних організаційних питань І кв. 2015р. – 44 ( 42,7 %), І кв. 2014р. – 47 (29,7 %).

Найбільша кількість звернень громадян з території обслуговування комунального закладу «Поліклінічне об’єднання м. Кіровограда» – 25 (в І кв. 2014р. - 44). Суттєво зменшилась кількість звернень з території комунальних закладів «Центри первинної медико – санітарної допомоги № 1 та № 2 м. Кіровограда» відповідно: 10; 20, (1 кв. 2014 р.- 39; 44), комунального закладу «Центральна міська лікарня м. Кіровограда» - 11 (І кв. 2014р. – 20).В інших ЛПЗ кількість звернень суттєво не змінилась.

Виходячи з аналізу звернень громадян необхідно відмітити, що кількість звернень громадян значно зменшилась за рахунок значного зменшення звернень на матеріальну допомогу для лікування.

Основним недоліком розгляду звернень громадян є випадки порушення терміну розгляду звернень встановлених управлінням охорони здоров’я Кіровоградської міської ради для ЛПЗ міста, відповіді надаються стислої форми, не містять повного вирішення питань, викладених у зверненнях громадян стосовно надання медичної допомоги, а іноді взагалі надаються не по суті.

З метою поліпшення стану роботи зі зверненнями громадян забезпечується кваліфікований, неупереджений, об’єктивний і своєчасний їх розгляд, вирішення порушених у них питань, задоволення законних вимог заявників, надання у встановлені законом строки письмових відповідей авторам звернень за наслідками їх розгляду та недопущення звернень з одних і тих же питань на адресу органів влади вищого рівня.

В лютому 2015 року проведено перевірку лікувально-профілактичних закладів комунальної власності міста: стоматологічну поліклініку № 2; дитячу міську лікарню; дитячу міську поліклініку № 1 щодо роботи зі зверненнями громадян, порушень не виявлено.

Питання стану роботи зі зверненнями громадян розглянуто на колегії управління охорони здоров’я Кіровоградської міської ради 20 лютого 2015 року (протокол № 1) «Про підсумки діяльності роботи лікувально-профілактичних закладів м. Кіровограда за 2014 рік».